Методична скринька

Методична робота з педагогічними кадрами

Мета: підвищення фахової майстерності педагогів щодо впровадження програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "Українське дошкілля”, експериментальних навичок педагогів в процесі аналізу і самоаналізу педагогічної діяльності; сприяння росту професійної майстерності педагогів; підвищення результативності науково-методичної роботи з кадрами.
Успішне здійснення комплексу завдань, які поставили перед дошкільними працівниками Закон «Про дошкільну освіту», «Національна доктрина розвитку освіти в Україні», «Базовий компонент дошкільної освіти» в значній мірі залежить від особистості педагога, його моральних якостей, професіоналізму, творчої активності, вміння організовувати навчально-виховний процес з впровадженням нових підходів до виховання дітей, орієнтації на особистість дитини.
На пошук шляхів удосконалення якості педагогічного процесу направлена робота колективу дошкільного навчального закладу та розроблена структура методичної роботи.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
- отримання знань педагогами;
- вміння їх реалізувати на практиці;
- наявність результативності в педагогічній роботі;
- створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.
Робота щодо підвищення професійної майстерності педагогів включає як традиційні форми роботи (тестування, курсова підготовка, самоосвіта), так і нові.
Кожний рік колектив розглядає питання оздоровлення, виховання здорової дитини, профілактики захворювань з різних позицій на педагогічних радах, семінарах, у роботі з батьками. І кожний рік виникають нові проблеми, міняються підходи, розробляються нові технології.