Мета: підвищення фахової майстерності педагогів щодо впровадження програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "Українське дошкілля”, експериментальних навичок педагогів в процесі аналізу і самоаналізу педагогічної діяльності; сприяння росту професійної майстерності педагогів; підвищення результативності науково-методичної роботи з кадрами.
Успішне здійснення комплексу завдань, які поставили перед дошкільними працівниками Закон «Про дошкільну освіту», «Національна доктрина розвитку освіти в Україні», «Базовий компонент дошкільної освіти» в значній мірі залежить від особистості педагога, його моральних якостей, професіоналізму, творчої активності, вміння організовувати навчально-виховний процес з впровадженням нових підходів до виховання дітей, орієнтації на особистість дитини.
На пошук шляхів удосконалення якості педагогічного процесу направлена робота колективу дошкільного навчального закладу та розроблена структура методичної роботи.